marți, noiembrie 20, 2007

copiii retardati se plictisesc repede :))

se pare ca la mine buna dispozitie vine o data cu nebunia....
mi-a tunat azi sa imi schimb culoarea parului. si cum, desigur, eu nu pot sa fiu copil normal, ca nah... fitze ( :))))) ) mi-am facut suvitza verde....
de ce copiii retardati nu au stare?...

se schimba totul atat de repede, e ca si cand ai pierde granulele de timp daca in fiecare secunda nu te-ai gandi sa mai faci ceva.
e bizar cum se imbina in unele momente pura nebunie, manifesteare printr-o stare de copil in continua miscare si stare de deznadejde, cand iti vine sa ii sinucizi pe altii...

sa lasam suvitzele verzi.. poate sa imi explice si mie cineva de ce in ultima vreme stare dragosteai a ajuns ceva de genu: eu te iubesc, de ce nu vrei sa am crezi??? o sa am sinucid pentru tine....
iubirea asta, falsa.....

va urma

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai o explicatie si pentru suvitele verzi, portocalii si albstre?

Anonim spunea...

Da-mi un singur motiv sa o cred ca ma iubeste :)))))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Polly vrea un biscuite? >:D< luv you:X