duminică, noiembrie 18, 2007

sta-v-ar dragostea in gat

fraze frecvent folosite, in diferite circumstante: "esti un fraier!", "lasa-ma in pace" si "sta-v-ar dragostea in gat".
ce spun toate astea despre mine? oh my god, ce ratata e fiinta asta :)))
da... de ce "sta-v-ar dragostea in gat". In ultima vreme oamenii obisnuiesc sa spuna atat de des te iubesc, e la moda sa ai statusuri siropoase si sa spui ca esti indragostit. Ai o prietena si ca sa afle toata lumea devii misterios, dispari ushor cu ea de mana, te ascunzi... pentru ce te lauzi?
O ai, e ta, zici ca o iubesti?... atunci vezi-ti de treaba.
si mai comun decat toate astea... schimburile de iubite sau iubiti intre prieteni. noi suntem buni prieteni, dar gagica ta te-a parasit pt mn... omg...
si asta dragii mei este iubirea adolescentina, asta e ceea ce trebuie sa va stea in gat ca sa invatati ca nu orice sentiment ce apare in preajma unei pers de sex opus se cheama simplu si frumos "iubire"

si pana data viitoare, iubiti-va la fel de mult....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multi in ziua de azi au doar impresia ca iubesc....vezi un cuplu care abia sau combinat si in 3 zile maxim ii vezi cu statusuri siropoase pe mess si cand ii vezi impreuna...stau bot in bot jurand unu altuia dragoste eterna si bla bla bla...mi se face greata....dragostea se simte....iar cei din jur o vad radiind intre cele 2 persoane care intradevar se iubesc...ce pot sa zic?.....eu nu prea am tangente cu ea...poate de frica.....sau poate ca am uitat cum sa iubesc....un ultim amanunt..bravo mada pt ceea ce ai zis aici :*