marți, decembrie 18, 2007

ce se intampla de fapt cand iubesti?

nu, acest post nu vine ca sa explice cumva ce inseamna iubirea, ce simti cand iubesti sau alte chestii (nu sunt in masura sa raspund la intrebari), ci vrea sa ridice o noua intrebare.

cum ajungi sa iubesti? ca se intampla de fapt in tine de te face sa crezi ca ceea ce simti este cu adevarat iubire?

cand ajung doua persoane sa realizeze ca ceea ce simt si se petrece intre ei e dragoste? sau de ce cred ei asta?

mereu. peste noapte apar cupluri, fericite de realizarea lor: "noi suntem impruena si ne iubim!" da iubiti-va fratzilor, numai sa imi raspundeti la intrebare: "ce va faceti sa credeti ca iubiti?"


cum ajung de fapt doi oameni sa fie impreuna? cu un sarut, cu un teiubesc, cu un vreisafiicumine, o imbratzisare? ce le trebuie sa fie impreuna?

semnat,
un copil care vrea sa afle cum se schimba lumea

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu se intampla nimik cand iubeshti...doar visezi ca zbori...doar vrei sa ii dai totul celui de langa tine...
cand iti dai seama?..hm...te trezeshti intr-o dimineatza.....si te gandeshti la persoana aia...te culci intr-o seara..si tot la ea te gandeshti..

Mada...felicitarile mele ca de la strav-ar dragostea in gat ai ajuns la asta..e bine..si chiar ma bucur...pup 4 my best friend :X

superhero spunea...

de fapt, nu s-a schimbat nimic, am uitat sa mai zic "sta-v-ar dragostea in gat", cu adaugirea: "pana atunci cand veti realizarea ca dragostea adevarata e mai mult decat ce credeti voi ca e"

Anonim spunea...

Sa fim seriosi...dragostea e ceva relativ...azi e...maine dispare subit.......nici eu nu am fost in stare sa mi dau seama care sunt factorii care depind de aceste situatii.....cred ca e determinat de mentalitatea fiecaruia si temperament....cunosc cazuri in care una in 2 saptamani cunoaste un baiat si deja il iubeste de nu se mai poate....se culca cu el...ala se plictiseste si o lasa...pe urma gaseste pe altul...[dupa ce ea sufera 1 zi :)]...si se repeta povestea la nesfarshit....si daca ii zic ca e proasta si ca a ajuns in fatza tuturor o tarfa...se supara...de ce?....e atat de inapta incat sa vada ca actiunile ei nu face altceva decat sa intareasca parerile formate in legatura cu ea?

Anonim spunea...

intocmai de aia intrebam ce ne face sa credem ca iubim cu adevarat, cand totul poate sa fie de fapt o falsa parere, o impresie, o dorintza de a crede ca iubim....
numai k eu am zis-o mai plastic, tu mai direct ;))